Підготовка до уроків для 7 класу

Урок 1 Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки

Вправа

Урок 2 Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування

Вправа

Урок 3 Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота №1

Вправа

Практична робота 1

Урок 4 Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі

Вправа

Урок 5 Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них

Вправа

Урок 6 Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Практична робота №2

Вправа

Практична робота

Урок 7 Інтернет речей

Урок 8 Моделі. Типи моделей

Вправа

Урок 9 Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Практична робота № 3

Вправа

Вправа

Практична робота

Урок 10 Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення.

Вправа

Урок 11 Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць

Вправа

Урок 12 Практична робота № 4 Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора

Практична робота

Урок 13 Виконання обчислень у табличному процесорі Excel

Вправа

Урок 14 Форматування електронних таблиць

Вправа

Урок 15 Практична робота № 5 Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора

Урок 16 Розв’язування задач засобами табличного процесора

ДЛЯ ТИХ, ХТО ПРАЦЮЄ У PYTHON

Урок 17 Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

Урок 18 Створення лінійних алгоритмів зі змінними

Урок 12

Вправа

ДЛЯ ТИХ, ХТО ПРАЦЮЄ У SCRATCH

Урок 19 Поняття змінної та її значення

Урок 20 Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних

Урок 21 Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм. Практична робота 5

Урок 22 Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження

Урок 23 Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних

Урок 24 Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням Практична робота 6

Урок 25 Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення

Урок 26 Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних

Урок 27 Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота 7

Урок 28 Опис моделей у середовищі програмування

Урок 29 Створення ігрового проекту

Урок 30 Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

Інформація підготовлена з використанням даних сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/ та http://peruninairina.blogspot.com

Інформація підготовлена з використанням даних каналу https://www.youtube.com/channel/UC2oHIO5pU-Uceb_xmbvzDPg/featured/