Урок 1 Поняття комп’ютерної графіки
Урок 3 Векторний графічний редактор LibreOffice Draw
Урок 4 Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Практична робота 1
Урок 5 Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах
Урок 6 Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота 2
Урок 7 Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій
Урок 8 Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
Урок 9 Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів
Урок 10 Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів. Практична робота 3
Урок 11 Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях
Урок 12 Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда
Урок 13 Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією
Урок 14 Використання гіперпосилань і кнопок дій
Урок 16 Засоби керування демонстрацією комп’ютерної презентації. Практична робота 4
Урок 17 Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта
Урок 18 Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Урок 19 Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Урок 20 Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Урок 21 Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Урок 22 Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота 5
Урок 23 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 24 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 25 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 26 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 27 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 28 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 29 Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота 6
Інформація підготовлена з використанням даних сайту http://grigorenko-sv.pp.ua/ та http://peruninairina.blogspot.com
Інформація підготовлена з використанням даних каналу https://www.youtube.com/channel/UC2oHIO5pU-Uceb_xmbvzDPg/featured/